Whitepaper_cover.png

U wilt in gesprek komen met een beslisser van een bedrijf. Wanneer u belt, komt u niet langs de secretaresse.
Zij wimpelt uw telefoontje vakkundig af. Een frusterende hindernis bij telefonische acquisitie.

Voordat we een beslisser te spreken krijgen, hebben we vaak eerst te maken met zogenaamde ‘poortwachters’. 
Dit zijn mensen die we aan de telefoon krijgen voordat we bij de beslisser terechtkomen. Medewerkers die bijvoorbeeld eerst willen weten waarvoor u belt en waarom u een afspraak wilt hebben met de betreffende persoon. De secretaresse is zo’n poortwachter.

Hoe passeert u deze poortwachters? En hoe komt u in gesprek met de juiste persoon? In deze whitepaper laten we verschillende strategieën zien en tonen we welke effecten deze hebben.       

 In deze whitepaper leert u:

  • Herkennen drie typen poortwachters
  • Vijf effectieve strategieën om langs de poortwachter te komen
  • Drie belangrijkste valkuilen bij het passeren van een poortwachter
  • Omgaan met de belangrijkste weerstanden

Na het lezen van deze whitepaper weet u hoe u om kunt gaan met de poortwachter en is de kans groter dat u de juiste persoon te spreken krijgt. Zo belt u effectiever, verhoogt het rendement en krijgt u meer plezier in telefonische acquisitie.

Veel succes!